شرایط گارانتی سایت
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم جانبی از قبیل هندزفری، آداپتور و… سایت فراری فون
از همه خریداران عزیزی که کالای خود را با گارانتی 6 ماهه سایت انتخاب کردهاند؛ خواهشمندیم که قبل از خرید، همه شرایط گارانتی را مطالعه نمایند. دقت کنید که خرید دستگاه با گارانتی فراری فون به معنای قبول همه این موارد است.
تعهدات گارانتی یا خدمات پس از فروش لوازم جانبی
- مدت زمان گارانتی لوازم جانبی برابر 6 ماه است که از زمان درج شده بر روی کارت گارانتی، آغاز می شود و ربطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد.
- مدت زمان گارانتی باتری برابر 1 ماه از زمان درج شده بر روی کارت است.
- برای استفاده از خدمات گارانتی سایت فراری فون ؛ همراه داشتن جعبه و کارت گارانتی الزامی است.
- دقت کنید که پذیرش دستگاه در مراکز خدمات پس از فروش به منزله قبول گارانتی نمیباشد، بلکه وضعیت نهایی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در خود سایت گارانتی فراری فون مشخص خواهد شد.
- در زمان خرید از سلامت فیزیکی کامل محصول خود اطمینان حاصل نمایید.
- در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه سایت تعطیل گردد، کالاهایی که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
در صورت بروز خسارت در لوازم جانبی
**** با مراجعه به سایت وهماهنگی لازم با بخش پشتیبان کالای خود را به ادرس و کدپستی درج سده در قسمت تماس با ما ارسال نماید ****
- پس از اینکه دستگاه بررسی و شرایط ضمانت چک شد؛ در سیستم خدمات فراری فون به همراه اظهارات مشتری پذیرش خواهد شد.
- دقت کنید که پس از پذیرش ، کارت گارانتی و دستگاه نزد مرکز ارائه دهنده خدمات باقی مانده و تنها رسید پذیرش به شما تحویل داده میشود.
- دستگاه به همراه مستندات مربوطه به تعمیرگاه ارسال و کارشناس فنی آن را بررسی مینماید.
- کارشناسان مجاز فروشگاه پس از بررسی نهایی، شمول یا عدم شمول گارانتی را تعیین میکنند.
- نتیجه این بررسی ها از طریق تماس تلفنی و یا پیامک و ایمیل در طی 7 روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
- پروسه کاری 7 الی 30 روز میباشد.
- در زمان تحویل حتما دستگاه را تست کنید که از رفع عیب آن مطمئن شوید.
- در زمان تحویل دستگاه به همراه داشتن رسید پذیرش الزامی میباشد.
شرایط تعویض لوازم جانبی
- در صورت وجود ایراد ذاتی، دستگاه در 15 روز اول شروع گارانتی تعویض خواهد شد.
- در صورتی که ایراد موجود در لوازم جانبی قابلیت تعمیر نداشته باشد؛ دستگاه با مدل معادل و با کسر فرانشیز 5 درصد به ازای هر ماه استفاده، تعویض میشود.
- در صورتی که کالا دیگر تولید نشود؛ با پرداخت یا دریافت ما به التفاوت و با کسر فرانشیز 5 درصد به ازای هر ماه، تعویض خواهد شد.
موارد ابطال گارانتی لوازم جانبی
- مخدوش شدن سریال و یا عدم تطابق آن
- مخدوش شدن سریال کارت گارانتی و جعبه
- به همراه نداشتن جعبه و کارت گارانتی دستگاه در زمان مراجعه به فروشگاه
- هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم مشاهده شود مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشتگی برد، داشتن ترک، سوختگی، تغییر رنگ قطعات، بازشدن خنک کننده و …ایجاد تغییرات فیزیکی در قطعات سخت افزاری دستگاه.
- هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شود و به دلایلی به غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادات ناشی از تولید قطعه در کارخانه باشد مانند: سوختگی پایهها، سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات و یا مشکل مادربرد و یا نوسانات برق ایرادهای وارد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد و یا نوسانات الکترونیکی.
- مشکلات ناشی از حمل نامناسب دستگاه قبل از ورود به مرکز خدمات و پس از فروش فروشگاه فراری فون یا پس از ترخیص از آنجا
- ایرادهای ایجاد شده به دلیل نفوذ مواد شیمیایی و هر نوع مایع دیگر
- فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ندارد و مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان برعهده مشتری می باشد. توصیه میشود حتماً یک یا دو نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه و نگهداری کنید زیرا هیچ تضمینی برای بازیابی اطلاعات وجود ندارد.
- باز شدن، تعمیر یا سرویس دستگاه توسط افراد غیر مجاز و در مراکز خارج از نمایندگی های معتبر فروشگاه فراری فون
تبصره ها
- برای تعویض دستگاه هایی که در 15 روز اول گارانتی قرار دارند؛ فرانشیز محاسبه نمی شود.
- در طول مدت زمان گارانتی، دستگاه تنها یک بار به دلیل ایراد غیر قابل تعمیر تعویض خواهد شد و از آن پس هر ایرادی در دستگاه تعمیر خواهد شد.
- در زمان تعویض کالا، تاریخ گارانتی از ادامه تاریخ اولیه که بر روی کارت درج شده است؛ محاسبه نمیگردد.